Majorstage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Irene Groenendaal - WaarBenJij.nu Majorstage in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Irene Groenendaal - WaarBenJij.nu

Majorstage in Zuid-Afrika

Ik ga 4 maanden op stage in de provincie Oostkaap in Zuid-Afrika. Hier doe ik samen met mijn klasgenoot en goede vriend Michel onderzoek naar Elandantilopen.

Recente Reisverslagen:

10 November 2017

Mountain Zebra National park en Hittegolf

31 Oktober 2017

Addo National Park en bezoek!

16 Oktober 2017

Week 1 en 2: Kennismaking met de Karoo

05 Oktober 2017

We zijn er!

28 September 2017

De laatste loodjes
Irene

Ik ben Irene en ik studeer Wildlife management aan het Van Hall Larenstein in Leeuwarden. Voor mijn vierdejaars-stage ga ik samen met mijn goede vriend en klasgenoot Michel 4 maanden naar Zuid-Afrika om onderzoek te doen. Op deze site deel ik foto's en berichten over wat ik tijdens mijn Major-stage in Zuid-Afrika meemaak.

Actief sinds 27 Sept. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2374

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2017 - 02 Februari 2018

Majorstage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: